Vragen over de Bongo-belevenisbonnen

Toon alle antwoorden | Verberg alle antwoorden
1.
Ik zou graag persoonlijk gecontacteerd worden.
We helpen je graag bij het zoeken naar het juiste geschenk. Je kunt elke werkdag (maandag t.e.m. vrijdag van 9 tot 17.30 uur) rechtstreeks bij ons terecht via het nummer 03/242 80 84 of via mail naar business@bongo.be.
2.
Bestellingen - Ik wil online bestellen, maar ook een factuur ontvangen.
Dat is mogelijk. Wanneer je het online bestelformulier invult en je btw-nummer vermeldt of aangeeft dat je een non-profitorganisatie bent, volgt  na verzending van het  order automatisch een factuur. Voor alle vragen betreffende betalingsvoorwaarden, gelieve even contact met ons op te nemen. Dit kan eenvoudig via het contactformulier op de website, telefonisch (03/242 80 84) of via een mail naar business@bongo.be.
3.
Bestellingen - Ik heb geen btw-nummer, hoe kan ik toch een factuur ontvangen?
Wanneer je niet btw-plichtig bent, kun je dit in het bestelformulier aangeven.  Het order verloopt dan hetzelfde als voor andere zakelijke orders.  Voor alle vragen betreffende betalingsvoorwaarden, gelieve even contact met ons op te nemen. Dit kan eenvoudig via het contactformulier op de website, telefonisch (03/242 80 84) of via een mail naar business@bongo.be.
4.
Bestellingen - Ik zou graag mijn Bongo’s laten personaliseren. Kan dit?
Er zijn verschillende personalisatiemogelijkheden. Neem voor meer informatie en advies op maat best even contact met ons op. Dit kan eenvoudig via het contactformulier op de website, telefonisch (03/242 80 84) of via een mail naar business@bongo.be
5.
Bestellingen - Ik wil graag een Bongo bestellen met een persoonlijke notitie erbij.
1) je bezorgt ons je persoonlijk bericht op A4-formaat en wij voegen dit er gratis bij. 2) je bezorgt ons je persoonlijk bericht als Word-document. Wij doen verder het nodige mits een kleine extra kost.
6.
Bestellingen - Wordt mijn trouw beloond?
Als trouwe Bongo-klant kun je staffelkortingen bijeensparen. Neem vrijblijvend even contact op met ons B2B team. Dit kan eenvoudig via het contactformulier op de website, telefonisch (03/242 80 84) of via een mail naar business@bongo.be.
7.
Bestellingen - Ik werk met een intern bestelsysteem. Hoe ga ik te werk?
Contacteer ons telefonisch op het nummer 03/242 80 84 of stuur ons een mail (business@bongo.be). We helpen je graag verder.
8.
Leveringen - Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen binnen de gestelde termijn
Contacteer ons telefonisch op het nummer 03/242 80 84 of stuur ons een mail (business@bongo.be). We kijken het graag voor je na.
9.
Leveringen - Kan Bongo een individuele verzending verzorgen?
Wij helpen je graag jouw bestelling rechtstreeks te versturen naar je klanten, medewerkers of businesspartners. Je bestelling wordt binnen de vijf werkdagen geleverd in België, Nederland of Luxemburg, zolang onze voorraad strekt. - voor verzending van één of twee Bongo’s naar één adres betaal je een vast bedrag van drie euro (incl. btw) aan verzendkosten. - voor de verzending van drie of meer Bongo’s naar één adres betaal je een verzendkost van zes euro (incl. btw). Stuur ons een mail (business@bongo.be) en wij sturen je graag het correcte aanleverformulier voor de verschillende adressen door.
10.
Leveringen - Ik heb mijn cadeaubonnen ontvangen, maar nog geen factuur.
Een factuur volgt steeds enkele dagen na levering. Contacteer ons telefonisch op het nummer 03/242 80 84 of stuur ons een mail (business@bongo.be), dan helpen we je graag verder.
11.
Online after sales - Ik wil graag omruilen of mijn Bongo verlengen, hoe kan ik dit regelen?
Dit kan eenmalig en volgens een strikte omruilprocedure [link naar extra page “uw cadeaubon omruilen”]
12.
Online after sales - Ik ben niet tevreden en wil een klacht indienen.
Bij Smart&Co doen we ons uiterste best om op basis van eerlijke omschrijvingen de juiste verwachtingen te scheppen. Desondanks kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over je trip of over onze service. Twijfel dan niet om het ons te laten weten. Je kunt ons mailen (feedback@bongo.be), al mag je natuurlijk ook altijd bellen op het nummer 03/202.16.60.
13.
Online after sales - Ik heb een inspirerend idee!
Deel het met ons! Je kunt mailen (feedback@bongo.be), al mag je natuurlijk ook altijd bellen op het nummer 03/242 80 84.
14.
Over Bongo - Hoe selecteren jullie de Bongo-partners?
Onze partners worden door ons zorgvuldig geselecteerd en beoordeeld op basis van kwaliteit, aanbod en locatie. De geleverde diensten worden continu door ons gemonitord om de kwaliteit van de belevenissen te kunnen waarborgen.
15.
Over Bongo - Kan ik er zeker van zijn dat de ontvanger een belevenis in de buurt kan uitzoeken?
Bongo is de enige aanbieder van beleveniscadeaus die een goede landelijke dekking voor dagtrips garandeert. De ontvanger is dus niet verplicht om ver te reizen voor zijn of haar belevenis.
16.
Over Bongo - Moet de ontvanger van een Bongo nog extra kosten betalen?
Bongo is een compleet cadeau waarbij je in principe geen extra kosten hoeft te betalen voor de belevenis, een incidentele toeristenbelasting uitgezonderd. In het boekje staat exact beschreven wat de ontvanger kan verwachten bij het aangeboden arrangement. Uiteraard staat deze vrij om ter plaatse extra’s te bestellen.
17.
Andere vragen?
Voor vragen die niet aan bod kwamen in het bovenstaande lijstje, neem je best even contact met ons op via het nummer 03/242 80 84. Of stuur ons een mail (business@bongo.be), dan helpen we je graag verder.
5 GOEDE REDENEN OM EEN BONGO TE KOPEN

VOLG ONS OP: Instagram Pinterest Google+ Youtube linkedin
NIEUWSBRIEF :
Bongo is een merk van de groep Smart & Co
Smart & Co wereldwijd: nl dk fr de it es se ch us at
Onze partners:
Close
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Close

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.

Close
Venster sluiten
Close